0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    لپ تاپ ایسوس VivoBook R465FA-AA

    Asus i3 10110U-8GB-1TB-Int-FHD Laptop

    شناسه محصول: 116959
    شناسه محصول: 116959
    دسته بندی: ایسوس
    رنگ:
    خاکستری
    گارانتی:
    18 ماهه شرکتی
    برند: ایسوس
    امتیاز محصول
    فروشنده: کیمیا آنلاین
    دسترسی: در انبار
    آماده ارسال از تهران حداقل 4 روز کاری - شهرستان حداقل 6 روز کاری روز آینده
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    تماس برای قیمت
    لطفاً برای قیمت تماس بگیرید

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    لپ تاپ ایسوس VivoBook R465FA-AA
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     بررسی لپ تاپ ASUS VivoBook R465FA

     

    لپ تاپ ایسوس R465FA هرکجا باشید برای دیدن ویدیو یا انجام کار همراهتونه، تا در کنار عملکرد فوق العاده، جلوه‌های عالی بصری رو تجربه کنین. صفحه نمایش نانو با یک پوشش ضد نور خیره کننده و مات شما رو برای یک تجربه جذاب آماده میکنه.

    در درون به یک پردازنده Core I3 10110U اینتل 2 هسته ای با 12 گیگابایت رم و گرافیک OnBoard اینتل UHD 620 مجهز هست. طراحی حافظه با 1TB به شما یک فضای کافی و 256GB حافظه SSD سرعت لازم رو ارائه خواهد داد. همچنین از حافظه Optane اینتل پشتیبانی می‌کنه که به سرعت بیشتر انجام کارها کمک میکنه. این لپ تاپ ترکیبی از دو مدل R564 و S533 ایسوس هست و در دیگر مناطق جهان با نام X415FA شناخته می‌شه. ضخامت این دستگاه کمتر از 20mm و وزن دستگاه 1.6Kg هستش که  این لپ تاپ رو به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند مبدل کرده است.

    لپ تاپ ایسوس R465EP

     

       قیمت لپ تاپ ایسوس R465FA

    لپ تاپ ایسوس R465FA یکی از لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس هست. این سری جزء سری‌های میانرده و با پردازنده i3 می‌باشد. قیمت لپ تاپ ایسوس R465FA در بازار جهانی حدودا 650 دلاره و با توجه به سخت افزار قیمت نسبتا مناسبی هست و میشه گفت در بازار های جهانی هم طرفداران زیادی داره.

      طراحی ظاهری ایسوس مدل R465FA، خوش استایل و قابل حمل

    با وزن کلی 1.6 کیلوگرم، ASUS X415 یک لپ تاپ سبک محسوب میشه که سبک زندگیتون رو سریع‌تر میکنه و با رنگ طوسی و نقره‌ای بسیار زیبا به نظر میاد. طراحی جذاب این سری همراه با استفاده پلاستیک بسیار با کیفیت (که در نگاه اول آن را با فلز اشتباه خواهید گرفت)، باعث شده تا در دسته بندی Ultra Book‌ های میان رده رقیبی جدی برای شرکت‌های دیگر تولید کننده لپ تاپ محسوب بشن.

      حفاظت HDD E-A-R

    هارد دیسک ها (HDD) در لپ تاپ‌ها به طور کلی در مقایسه با SDDها بیشتر مستعد آسیب فیزیکی هستند. هارد دیسک‌های مورد استفاده در لپ تاپ ایسوس R465FA در حال حاضر دارای محافظ HDD E-A-R هستند تا از داده‌های شما در برابر ضربه فیزیکی محافظت کنن. حفاظت فعال از هارد دیسک به طور خودکار شوک و ارتعاش رو در هر سه محور تشخیص می‌ده تا احتمال آسیب HDD را به طور مداوم کاهش بده، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی حتی در خودروهای در حال حرکت هم کار کنید.

      شاسی تقویت شده در لپ تاپ ایسوس R465FA

    یک نگهدارنده فلزی در زیر صفحه کلید بستر بسیار پایداری رو هنگام تایپ و استفاده از تاچپد فراهم می‌کنه. علاوه بر ایجاد استحکام ساختاری، مفصل لولا رو هم تقویت کرده و از اجزای داخلی محافظت می‌کنه.

      درب تقویت شده در لپ تاپ ایسوس R465FA

    کناره‌های درب تقویت شده و مانند تیرهای محافظ جانبی در خودروها عمل می‌کنه. که پشتیبان ساختاری درپوش، صفحه و مفصل لولا هستن.

    لپ تاپ ویووبوک ایسوس

     

      کیبورد لپ تاپ ایسوس R465FA، دقیقا همونی که میخوای!

    کیبورد لپ تاپ ایسوس X415 با طراحی ارگونومیک، ساختار محکم و یک پارچه و جزیره‌ای، تجربه تایپ راحت رو بهتون ارائه میده.

     

      اتصالات X415، همیشه متصل باش!

    ASUS X415 مجهز به پورت برگشت پذیر USB-C ست که دارای طراحی همه جانبه هست و اتصال دستگاه‌ها رو تا حد امکان آسان میکنه. این لپ تاپ همچنین شامل پورت‌های Type-A USB 3.2 و USB 2.0، خروجی HDMI و کارت خوان microSD ست. بنابراین می‌توانید به راحتی همه لوازم جانبی، نمایشگرها و پروژکتورهاتون رو بدون هیچ زحمتی متصل کنید.

    صفحه نمایش نانو لپ تاپ ایسوس X415، دید وسیع‌تری داشته باشید!

    صفحه نمایش نانوی ASUS X415 یک نمایشگر وسیع برای یک تجربه عالی کار و پخش ویدیو هست. صفحه نمایش “14.0 دستگاه R465FA از نوع Full HD WV با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 می باشد و با نرخ تصویر 60Hz تصویر واضحی را به کاربر ارائه می دهد.زاویه دید صفحه نمایش 178درجه بوده و با دقت رنگ بالا تصویر مطلوبی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش با بهره گیری از فن آوری Reduce Blue Color به چشم نیز کمتر آسیب می رساند. نکته مثبت در مورد این صفحه نمایش مات بودن آن است که در محیط های باز و پرنور مشکلی در مشاهده صفحه نخواهید داشت، میزان نور صفحه نمایش و وضوح رنگ ها در آن مناسب است.

    صفحه نمایش از طریق دو لولا که در دو طرف قاب قرار دارند به بدنه متصل شده. این لولا تا زاویه 145 درجه باز می شود و استحکام قابل قبولی داره.

      مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس R465FA، سریع و کارآمد

    لپ تاپ ایسوس X415 با پردازنده Intel Core i3 و گرافیک OnBoard کمک میکنه تا کارهاتونو سریع انجام بدین.

    لپ تاپ ایسوس R465FA یک ذخیره ساز 1TB از نوع HDD و یک حافظه SSD با ظرفیت 256GB داره. لپ تاپ ایسوس X415 همچنین از تکنولوژی حافظه  Optane نیز پشتیبانی میکنه. بنابراین برنامه ها سریع تر بارگزاری میشن و کارهای چند وظیفه‌ای نرم تر انجام خواهند شد.ایسوس r465ep

     

      ارزش خرید لپ تاپ ایسوس R465FA

    به طور کلی R465FA یکی از مناسب‌ترین لپ تاپ‌های الترابوک با سخت افزاری نیمه حرفه‌ای و وزن کم حال حاضر بازار هست که با توجه به قیمت لپ تاپ ایسوس R465FA، پاسخگوی اکثر نیازهای طیف وسیعی از کاربران خانگی، فروشگاهی، اداری و محاسباتی متوسط هست. همچنین ارزش خرید این محصول با توجه به سخت افزار آن اقتصادی به حساب میاد.

    نقاط قوت

    • پردازنده مرکزی Core i3 10110U
    • کیفیت بالای لولا

    نقاط ضعف

    • نزدیک بودن پورت ها
    • نداشتن پورت LAN

    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ و کامپیوتر
    موبایل و تبلت
    ماشین های اداری
    کالای دیجیتال
    لوازم خانگی
    کالای سلامت
    بازگشت به بالا