0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    لپ تاپ ۱۳.۴ اینچی ایسوس ASUS ROG Flow X13 GV301QC-A

    Asus Ryzen7 5800HS-16GB-1TBSSD-4GB RTX 3050

    شناسه محصول: 117403
    شناسه محصول: 117403
    دسته بندی: ایسوس
    رنگ:
    مشکی
    گارانتی:
    18 ماهه شرکتی
    برند: ایسوس
    امتیاز محصول
    فروشنده: کیمیا آنلاین
    دسترسی: در انبار
    آماده ارسال از تهران حداقل 4 روز کاری - شهرستان حداقل 6 روز کاری روز آینده
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    تماس برای قیمت
    لطفاً برای قیمت تماس بگیرید

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    لپ تاپ ۱۳.۴ اینچی ایسوس ASUS ROG Flow X13 GV301QC-A
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    یکی از بهترین محصولاتی که ایسوس طبق آخرین فعالیت های خود به بازار عرضه کرده است لپ تاپ ایسوس گیمینگ مدل GV301QC است. از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید رایانه های گیمینگ باید به آن توجه ویژه ای کرد کارت گرافیک رایانه های قابل حمل می باشد. زمانی که این ویژگی منحصر به فرد با کیفیت خوب خریداری شود به طور قطع به یقین شما می توانید در بهترین حالت ممکن از آن استفاده نمایید. اینکه این محصولات پردازنده های توانمند و نمایشگری با رزولوشن بالا دارند می تواند مشتری را ترغیب به خرید این محصول کند. عوامل دیگری هم وجود دارد مانند کیفیت بالا در نمایش دقیق رنگ، سرعت بالای لود تصاویر که عوامل مثبتی برای این محصول به حساب می آید. پس قبل از خرید بهتر است تمامی انتظارات خود در نظر داشته باشید تا بتوانید سیستمی مطابق با نیازهایتان تهیه کنید.

    ROG Flow X13 GV301 Scenario Photo 07 - لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس ASUS ROG Flow X13 GV301QC-A

    طراحی و ساخت (GV301QC):

    Asus Gaming GV301QC یکی از قدرتمندترین های گیمینگ می باشد که با شرایط بسیار عالی به بازار عرضه شده است. این کمپانی برای ساخت این محصول نهایت تلاش را به کار برده است تا بتواند یک محصول قدرتمند را به گیمرها ارائه دهد. در این دستگاه دو فن قدرتمند تعبیه شده است تا بتواند به راحتی خنک کنندگی را برای دستگاه فراهم آورد. علاوه بر آن منافذ باز خروج هوا که بر روی دستگاه تعبیه شده است باعث می شود تا عملکرد این فن ها بالاتر برود تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. تعداد پورت های ورودی در نظرگرفته شده برای این لپ تاپ با فاصله مناسب بوده و تعداد بالاتری نسبت به مدل های قبلی دارد زیرا گیمرها نیازمند پورت های متعددی برای دستگاه های خود هستند. شاید در وهله اول ظاهر لپ تاپ خشن به نظر آید ولی این نکته را باید در نظر بگیریم که این رایانه های قابل حمل مخصوص بازی، با اندازه، جنس و عملکرد بالا تهیه می شوند به گونه ای که کاربر از کار کردن با آن نهایت لذت را ببرد. جنس آن نیز از فلز آلومینیوم بسیار قوی ساخته شده که در برابر تمامی ضربات مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

    صفحه نمایش (GV301QC):

    صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GV301QC با اندازه ۱۵.۶ اینچ با کمترین حاشیه تعبیه شده است تا کاربر از تماشای آن لذت ببرد. ابعاد صفحه نمایش ۲۹.۹ x 22.2 x 1.58 ~ 1.58 cm (11.77″ x 8.74″ x 0.62″ ~ ۰.۶۲″) می باشد. اما در این میان یکی از مهم ترین مسائلی که اهمیت فراوانی دارد رزولوشن تصاویر و کیفیت نمایش آن ها می باشد. رزولوشن محصولات گیمینگ ایسوس شاید در وهله اول اندک باشد اما به قدری کیفیت کارت گرافیکی بالا است که تصاویر با اندازه بالاتر مانند ۳۰۰۰ نیت نیز دیده می شود. این وضوح تصویر به عوامل دیگری نیز بستگی دارد هنگامی که کارت گرافیک آن ها مرغوب نباشد و یا ظرفیت آن هم پایین باشد تصاویر به صورت واضح نشان داده نمی شوند. علاوه بر آن نرخ لود تصاویر می تواند رضایت کاربر را جلب کند. اما اگر این نرخ مگاهرتزی پایین باشد عکس ها و تصاویر دیرتر لود خواهند شد.به طور مثال اگر در هنگام انجام بازی تصاویر به سرعت لود نشوند کاربر از آن رضایت نخواهد داشت و این می تواند مشکل بزرگی برای یک محصول باشد.

    Flow X13 asus

    باتری ۴ سلولی (GV301QC):

    باتری های ایسوس عملکرد و کارایی بهتری را نسبت به دیگر مدل ها ارائه می دهند زیرا پردازنده های این شرکت به صورت اختصاصی ساخته می شوند، پس قطعا با توجه به کاربرد مخصوصی می شوند و می توانید از آن ها استفاده بهینه تری داشته باشید. شارژر Asus Gaming GV301QC نیز با ۶۵ وات بر ساعت به سرعت می تواند دستگاه شما را شارژ کند. البته عواملی وجود دارد که می تواند عملکرد باتری را بالاتر ببرد. به طور مثال هنگامی که با آن کارهای گرافیکی سنگین را اجرا می کنید بهتر است شارژر شما در برق باشد در این صورت می توانید به راحتی از آن محافظت نمایید. این محصول با باتری لیتیوم یونی چهار سلولی که مخصوص بازی است بهترین کارایی را به شما ارائه خواهد داد.

    کیبورد (GV301QC):

    کیبورد برای بسیاری از کاربران گیمر می تواند نقش مهمی را ایفا کند به طور مثال اگر دقت کرده باشید هر یک از دکمه های آن ها با رنگ متفاوت نسبت به سری های عادی تولید می شود تا کاربر بتواند به راحتی از آن بهره ببرد. قطع به یقین هنگامی که رنگ هر یک از آن ها تفاوت داشته باشد پس گیمر به سادگی دکمه ها را پیدا می کند و به بازی خود ادامه می دهد. علاوه بر همه این مسائل بهتر است بدانید لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GV301QC با کیبورد جزیره ای به بازار عرضه شده است.

    در بخش فنی نیز لپ تاپ GV301QC ایسوس جزء  لپ تاپ های گیمینگ بالا رده موجود در بازار کشور می باشد که با بهره گیری از پردازنده ای قدرتمند و کارت گرافیک نیمه حرفه ای برای کارهای طراحی، محاسباتی و بازی های نسبتا سنگین گزینه مناسبی به حساب می آید.

    لپ تاپ FLOW X13

    پردازنده (CPU) :

    شرکت ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ یکی از قوی ترین پردازنده های موجود حال حاضر بازار یعنی Ryzen 7 5800HS را انتخاب کرده است. این پردازنده که مجهز به ۸ هسته حقیقی و ۱۶ هسته مجازی و فرکانس پردازنده پایه ۲.۸GHz بوده، برای اکثر امور سنگین گرافیکی و پردازشی مناسب می باشد. این پردازنده از سری رایزن ۹ شرکت AMD با طراحی ۷نانومتری بوده و با حافظه کش ۱۶MB و اورکلاک ۴.۴۰GHz یکی از مناسب ترین گزینه ها برای لپ تاپ های گیمینگ می باشد.

    مموری RAM:

    حافظه رم دستگاه ۱۶GB DDR4 4266MHz بوده که قابلیت ارتقاء ندارد و به لطف فرکانس بالای رم ارتقا را از سر خود بیرون کنید  این مقدار حافظه برای امور بسیار سنگین گرافیکی و پردازشی کاملا مناسب می باشد.

    حافظه (Storage) :

    دستگاه GV301QC ایسوس دارای حافظه خشک (SSD) با ظرفیت ۱TB از نوع PCIE GEN3 PCIe M.2 می باشد.

    کارت گرافیک (GPU) :

    کارت گرافیک بکار رفته در لپ تاپ نیز از دو قسمت تشکیل شده است. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده (On Board) بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافیکی در مدار قرار دارد و با بهره گیری از رم دستگاه امور عادی گرافیکی را انجام می دهد. این کارت گرافیک مدل AMD Radeon Graphics می باشد. اما در امور سنگین گرافیکی و بازی، کارت گرافیک مجزا (Dedicate) وارد مدار می شود. این کارت گرافیک نیز ساخت شرکت NVIDIA Geforce و از نسل یازدهم این کارت گرافیک ها با معماری تیورینگ می باشد. حافظه گرافیکی آن ۴GB از نوع قفط RTX 3050 GDDR6 می باشد.

    سیستم خنک کننده لپ تاپ GV301QC:

    به دلیل قدرت بالای پردازنده و کارت گرافیک موجود در دستگاه GV301QC شرکت ایسوس از دو فن مجزا همراه با لوله های مسی در سیستم خنک کننده این دستگاه استفاده کرده است. خروجی فن نیز در دو گوشه بالای دستگاه تعبیه شده تا هوای خروجی مجددا به داخل دستگاه برنگردد. ورودی هوای فن ها نیز علاوه بر زیر بدنه در پشت لولاها قرار دارند تا هوای کافی به فن ها برای خنک کنندگی برسد. در شرایط عادی صدای فن بسیار کم به گوش می رسد اما با بالارفتن قدرت و توان خروجی دستگاه دور فن نیز بالا رفته و صدای آن به راحتی شنیده می شود. همچنین به دلیل قرار گیری خروجی فن در دو گوشه بالای دستگاه، قسمت بالای صفحه کلید بیشترین حرارت بدنه را متحمل می شود.

    ROG Flow X13 GV301 Scenario Photo 04 - لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس ASUS ROG Flow X13 GV301QC-A

    به طور کلی لپ تاپ ASUS ROG Flow X13 GV301QC شرکت ایسوس را می توان یکی از زیباترین و کارآمد ترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر بازار دانست که با در نظر گرفتن قیمت، پاسخگوی اکثر نیازهای طیف وسیعی از کاربران مالتی مدیا و گیمینگ می باشد. همچنین ارزش خرید این محصول با توجه به قیمت آن اقتصادی بوده و با توجه به برند سازنده و قیمت سایر رقبا معقول به نظر می رسد.

    چند نکته قابل تامل لپ تاپ ROG Flow X13 ایسوس:

    در یک نگاه ممکن است ROG Flow X13 GV301QC مانند یک نوت بوک معمولی به نظر برسد. اما اجازه ندهید که طراحی ظریف و براق آن شما را فریب دهد. ROG Flow X13 GV301QC یک نوت بوک مخصوص بازی است که قدرت حمل و نقل را بر خلاف سایر لپ تاپ های گیمینگ بازار، قربانی نمی کند.

     

     


    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ و کامپیوتر
    موبایل و تبلت
    ماشین های اداری
    کالای دیجیتال
    لوازم خانگی
    کالای سلامت
    بازگشت به بالا