0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    لپ تاپ ۱۶ اینچی لنوو Ideapad 5 Pro-BB

    Lenovo Ryzen 5-5600H-16GB-1TB- 4GB GTX1650 Laptop

    شناسه محصول: 117473
    شناسه محصول: 117473
    دسته بندی: لنوو
    رنگ:
    خاکستری
    18 ماهه شرکتی
    برند: لنوو
    امتیاز محصول
    فروشنده: کیمیا آنلاین
    دسترسی: در انبار
    آماده ارسال از تهران حداقل 4 روز کاری - شهرستان حداقل 6 روز کاری روز آینده
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    تماس برای قیمت
    لطفاً برای قیمت تماس بگیرید

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    لپ تاپ ۱۶ اینچی لنوو Ideapad 5 Pro-BB
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    ” Lenovo IdeaPad 5 Pro-A “

    با لپ تاپ IdeaPad 5 Pro از لپ تاپ‌های گیمینگ میان رده شرکت لنوو آشنا شوید. تجربه بصری فوق العاده‌ای را با نمایشگر WQXGA، IPS برای استریم کردن و سرگرمی‌های دیگر داشته باشید. معجزه پردازنده قوی شرکت Ryzen در کنار صدای تاثیرگذار ۳ بعدی Dolby Atmos فضای بازی را برای شما دلپذیر می‌کند. از کیبورد بهبود یافته و دقیق با سوئیچ‌های نرم لذت ببرید. نورپردازی انتخابی کیبورد این لپ تاپ از ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ گیمینگ میان رده می‌باشد. همه این ویژگی‌ها با قیمت IdeaPad 5 Pro که نسبتا مناسب است این لپ تاپ سبک و قوی را به یک لپ تاپ میان رده از لحاظ قیمتی تبدیل می‌کند و سبب می‌شود طرفداران زیادی داشته باشد. در ادامه با بررسی جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو همراه ما باشید.

     

    صفحه نمایش IdeaPad 5 Pro:

    روشنایی ۳۵۰ نیت این لپ تاپ، رزولوشن ۲.۵ K در نمایشگر WQXGA و فضای رنگی Srgb 100 % سبب شده است این نمایشگر بسیار روشن و واضح باشد. باریک شدن حاشیه‌های دور صفحه تا ۹۰ درصد، نرخ تمرکز روی صفحه نمایش را افزایش می‌دهد.  اگر لپ تاپ IdeaPad 5 Pro را تهیه کنید لازم نیست برای انتخاب نمایشگر نگران باشید. لپ تاپ لنوو با یک LCD 16 اینچی (۲۵۶۰×۱۶۰۰) IPS عرضه شده است. این LCD به صورت لمسی نمی‌باشد. صفحه نمایش ۶۰ هرتزی شما را برای فعالیت‌های روزانه مانند فیلم دیدن و … همراهی می‌کند.

     

    صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ips

     

    مشخصات لپ تاپ IdeaPad 5 Pro:

    IdeaPad 5 Pro انتخابی عالی برای بازی کردن با آخرین ورژن بازی‌ها یا رندرگرفتن از کارهای گرافیکی سنگین است. با پردازنده Ryzen 7، حافظه DDR4 16 گیگ و گرافیک GTX 1650 به عملکرد خود شتاب تزریق کنید. IdeaPad 5i Pro می تواند سنگین ترین پردازش‌ها را بر عهده بگیرد. مجهز به پردازنده Ryzen 7 5800H دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی DDR4 و گرافیک NVIDIA GeForce است که برای سازندگانی که به عملکرد سطح بالا نیاز دارند، ردیابی پرتوهای سخت‌افزاری و قابلیت‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

    عده‌ای ممکن است به شما بگویند عملکرد عالی و عمر باتری طولانی با هم روی یک لپ تاپ امکان پذیر نیست، احتمالا خواهند گفت لپ تاپی که عملکرد عالی دارد باید خیلی بزرگ، حجیم و سنگین باشد. اما اشتباه می‌کنند. درحال حاضر شما می‌توانید با تشکر از پردازنده AMD Ryzen 7 5800H  عملکرد فوق العاده و عمر باتری طولانی را روی یک لپ تاپ باریک و سبک تجربه کنید.

    مشخصات فنی لپ تاپ ideapad 5 pro lenovo

     

    به سادگی لپ تاپ IdeaPad 5i Pro Gen 6  خود را باز کنید تا فوراً شروع به کار کنید. به لطف دوربین مادون قرمز آن، می‌توانید از تشخیص چهره برای ورود فوری و بدون لمس استفاده کنید.

    face ID for lenovo gaming laptop

     

    تایپ راحت و دقیق

    تاچپد بزرگ شده کیبورد و ارگونومی کلیدهای جهت روی IdeaPad 5 Pro Gen 6 بهبود یافته است، در حالی که سوییچ های آرام ۱.۳ میلی متری تجربه لمسی بهتری رو براتون به ارمغان میاره. پکیج کیبورد با بک لایت انتخابی کامل می‌شود.

    کیبورد Ideapad 5 pro

     

    سیستم صوتی IdeaPad 5 Pro:

    از صدای ۳ بعدی در اسپیکرهای دوگانه با قابلیت دالبی اتموس لذت ببرید. شما قادر خواهید بود صداهای بازی و اجراها و آهنگ‌ها را با دقت و وضوح بیشتری تشخیص دهید.

    پخش صدای 3 بعدی

     

    با اجرای الکسا روی لپ تاپ زندگیتون رو ساده کنید و از صداتون برای انجام کارها استفاده کنید. لیست خریدهاتون رو برای یادآوری مدیریت کنین. اخبار ببینید، موزیک بشنوید، خانه هوشمند خود را از روی کاناپه کنترل کنید، با دوستان و خانواده‌ خود ویدیو کال برقرار کنید. با حالت الکسا، ارتباطات غنی را تجربه کنید.

    دستیار صوتی الکسا

     

    طراحی:

    لپ تاپ IdeaPad 5 Pro شبیه فرزند کوچک مک بوک پرو ۱۶ اینچی و لنوو ThinkPad X1 است. این لپ تاپ دارای گوشه‌های منحنی، حاشیه های نمایشگر باریک، کیبورد زیبا از طراحی لنوو و درب مشابه اپل و پکیج مناسبی از پورت‌هاست. نیمه پایینی لپ تاپ IdeaPad 5 Pro بیشتر حالت ذوزنقه دارد. چیزی که نمایان هست این هست که TrackPad مقداری از مرکز خارج شده و به سمت زیر کیبورد رفته است. و از یک پد لمسی بدون درز، همانند برخی از لپ تاپ‌های لنوو استفاده می‌کند. انتخاب پورت به شکل یک جفت پورت USB Type-A، یک SD کارت با اندازه کامل، USB-C و یک اتصال HDMI ارائه می‌شود. و هنوز یک جک ۳.۵ میلی متری صدا برای افرادی که هدفون بی سیم ندارند وجود دارد.

    عکس لپ تاپ آیدیاپد 5 پرو

     

    سیستم خنک کننده:

    لنوو برای خنک کننده دستگاه IdeaPad 5 Pro از یک فن که در بالای مادربورد قرار گرفته، استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر لولاهای اتصال صفحه نمایش قرار دارد بنابراین زمانی که دستگاه در حالت حداکثر توان کار می‌کند، در سمت بالای صفحه کلید تا حدودی گرما را حس می‌کنید. صدای فن دستگاه در حالت High Performance در خروجی به گوش می‌رسد.

    لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 pro

    این دستگاه مجهز به ۱ درگاه SD CARD، دو عدد USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت HDMI و یک جک هدفون می‌باشد.

     

    جمع بندی:

    لپ تاپ Ideapad 5 Pro را می‌توان یکی از مناسب‌ترین لپ تاپ‌های میان رده با سخت افزاری نیمه حرفه‌ای و وزن نسبتا سبک حال حاضر بازار دانست که با در نظر گرفتن قیمت، پاسخگوی اکثر نیازهای طیف وسیعی از کاربران مهندسی،تحلیلی،پردازشی و … می باشد. همچنین ارزش خرید این محصول با توجه به قیمت آن در دسته بندی لپ تاپ‌ها مناسب است (خصوصا در مقایسه با لپ تاپ های سری VivoBook S شرکت ایسوس)، با توجه به برند سازنده، سخت افزار قوی، صفحه نمایش با کیفیت، وزن نسبتا مناسب و در نظر گرفتن قیمت سایر رقبا ارزش خرید این محصول بالا می‌باشد.


    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ و کامپیوتر
    موبایل و تبلت
    ماشین های اداری
    کالای دیجیتال
    لوازم خانگی
    کالای سلامت
    بازگشت به بالا