0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 137fnw

    HP Laser MFP 137fnw Laser Printer

    شناسه محصول: KM118134
    شناسه محصول: KM118134
    دسته بندی: ماشین های اداری
    18 ماهه شرکتی
    برند: اچ پی
    مشخصات فنی بیشتر
    • سایز چاپ: A4
    • شبکه بی سیم Wi-Fi : دارد
    • قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد
    • قابلیت چاپ دو رو : دارد
    • نوع چاپ : سیاه و سفید
    مشاهده بیشتر + مشاهده کمتر -
    امتیاز محصول
    فروشنده: کیمیا آنلاین
    دسترسی: در انبار
    آماده ارسال از تهران حداقل 4 روز کاری - شهرستان حداقل 6 روز کاری روز آینده
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پرینتر اچ پی مدل 137fnw, پرینتر تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام HP است که در رده پرینترهای 4 کاره این شرکت قرار میگیرد. این چاپگر اچ پی قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت و چاپ از اسناد و مدارک, از آن ها کپی, اسکن و فکس نیز تهیه کند و بنا بر این شما ...

    16٬706٬000 تخفیف
    تعداد

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 137fnw
    نقد و بررسی
    پرینتر اچ پی مدل 137fnw, پرینتر تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام HP است که در رده پرینترهای 4 کاره این شرکت قرار میگیرد. این چاپگر اچ پی قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت و چاپ از اسناد و مدارک, از آن ها کپی, اسکن و فکس نیز تهیه کند و بنا بر این شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز میکند. پرینتر مدل 137fnw قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را دارد و در مواقعی که نیاز به اسکن گرفتن متوالی از یک سند خاص را دارید, باعث صرفه جویی در وقت شما میشود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه به تعداد 150 برگ است و ظرفیت ای دی اف آن هم به تعداد 50 برگ کاغذ a4 است. توان کاری ماهانه عنوان شده برای این پرینتر در حدود 10000 برگ ذکر شده است اما پیشنهاد میشود که تعداد برگ چاپ شده با آن در طی یک ماه چیزی بین 100 تا 2000 برگ باشد, که این حجم از کار مناسب برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین میباشد.
     
    خرید پرینتر اچ پی 137fnw
    پرینتر اچ پی 137fnw
    تکنولوژی چاپ در پرینتر 137fnw از نوع لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت رنگی میباشد و سرعت چاپ مناسبی را برای چاپ بروشورها و کاتالوگ ها میباشد. این پرینتر قادر است که در هر دقیقه 20 برگ کاغذ a4 را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید و با کیفیت چاپی معادل با 600*600 دی پی آی به چاپ برساند. این پرینتر قابلیت چاپ دورو را ندارد و برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام کنید. هم چنین برای چاپ اشکال و تصاویر بهتر است سراغ یک پرینتر جوهر افشان بروید.
    نوع اسکنر در پرینتر hp 137fnw از نوع تخت و ADF است که در هر دقیقه 7 برگ را به صورت رنگی و 20 برگ را به صورت سیاه و سفید با رزولوشنی برابر با 600*600 دی پی آی اسکن میکند. سرعت فکس در این پرینتر 33.6 kbps است و حافظه آن توانایی ذخیره 200 برگ فکس دریافتی را دارد, شماره گیر خودکار دارد و برای فکس با آن باید گوشی را به صورت جداگانه تهیه کنید.
     
    قیمت پرینتر اچ پی 137fnw
     
    حداکثر تعداد کپی متوالی که با چاپگر اچ پی 137fnw میتوان گرفت به تعداد 99 برگ است و بزرگنمایی در آن از 25 درصد تا 400 درصد متغیر است. در هر دقیقه 20 برگ کاغذ را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید کپی میکند. نوع کارتریج یا تونر مصرفی در این چاپگر HP 107A میباشد که کارکردی معادل با چاپ 1000 برگ کاغذ را دارد. از طریق پورت USB2.0 میتوان آن را به کامپیوتر وصل کرد و از طریق درگاه Ethernet آن را در شبکه کامپیوتری بین همکاران به اشتراک بگذارید.
    پرینتر 137fnw قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا وای فای را دارد و دیگر نیازی به اتصال فیزیکی ندارد. از دیگر قابلیت های اتصالی در آن میتوان به اتصال HP ePrint و اتصال Apple AirPrint اشاره کرد که از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند میتوان دستورات چاپی را برای چاپگر ارسال کرد.


    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ و کامپیوتر
    موبایل و تبلت
    ماشین های اداری
    کالای دیجیتال
    لوازم خانگی
    کالای سلامت
    بازگشت به بالا